Forum www.leaguecs.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.leaguecs.fora.pl Strona Główna -> WCGAL 2009 - CS 1.6 / Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perzu
Administrator
PostWysłany: Wto 18:31, 18 Sie 2009 Powrót do góry


Dołączył: 23 Mar 2009

Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

*Regulamin w wersji v2.1

1.# Mecze
1a. W eliminacjach są 4 grupy po 8 i 9 klanów z grup w których jest 8 klanów wychodzą 4 teamy a z grup w których jest 9 klanów wychodzi 5 teamów.

1b. W fazie grupowej są 4 grupy po 4 i 5 klanów z grup w których są 4 klany wychodzą 2 teamy a z grup w których jest 5 klanów wychodzą 3 teamy.

1c. Mecze w eliminacjach rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 jedna mapa.

1d. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy wybrane przez klany.

1e. Mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1

2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.

3. # Mapy
3a. Eliminacje:
-de_dust2
-de_inferno
-de_nuke
-de_train
-de_tuscan
-de_prodigy
-de_aztec
-de_cbble

W eliminacjach mape wybiera admin.

3b. Faza grupowa:
-de_dust2
-de_inferno
-de_nuke
-de_train
-de_tuscan

3c. Przed rozpoczęciem spotkania może być rozgrzewka na żądanie przeciwnika która może trwać góra 5 minut! (Czyli team nie może spóźnić się więcej niż 10 minut na mecz w innym wypadku jak wbije po 10 minutach oczekiwania nie ma rozgrzewki!)

3d. Przed rozpoczęciem meczu, gdy 2 teamy są na serwerze, konieczne jest danie mapy dd2. Na tej mapie na długiej, rozgrywamy rundę nożową, który klan wygra tego jest 1 mapa!

4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.

4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).

5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script
Za użycie jakiegokolwiek skyptu -5 rundy dla drużyny.

6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
6c.[b] Dodawanie graczy w fazie play-off jest zabronione.

[b]7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.

8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Jeżeli w trakcie meczu w drużynie przeciwnej odejdzie 2 zawodników i pozostanie 3 mecz, a tamci 2 nie wrócą do 5 minut mecz kończy się w/o. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.

9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.

9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków ! Jednak jeżeli będą klany które na siłę będą chcieli wygrywać mecze poprzez takie błachostki (jak: "drużyna dostarczyła demka jednak spóźniła się o 10 minut, w/o dla nas") zostaną wydalone z ligi.

10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).

10b. Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say). Uwaga chodzi tu tylko o przekleństwa lub przeszkadzanie w grze! Jeżeli team przeciwny spyta np. "jakie jest pw na serwa" nie odejmuje się punktów karnych!

11. # Serwer
Jak ktos nie ma serwera to napisac do jakiegos klanu czy pozyczy albo do administracji L`gC - wypożyczymy!

12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.
12b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.

13. # Clan Leader każdego klanu
13a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

13b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.

14. # Dyskusje
14a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum! Z każdą decyzją musisz się zgodzić! Jeżeli tego nie zrobisz i będziesz spamował na gg bądz steam klan dostanie -10 pkt!

15. # Media z meczu
15a. W poście meczu umieszczone musi być :
- dema nalezy przechowywac prze tydzien od daty meczu
- obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e

16 . # Spóźnienia
16a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5. Jeżeli po odczekaniu 15 minut nie będzie przeciwnika drużyna zmuszona jest zrobić ss i natychmiast wyjść z serwera!! Na scrennie musi być zaznaczony timeleft!

17. # Reconnect'y
17a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em.

18. # Pauzy
18a. W meczu można robić pauzy, max. 3 na jednej mapie czyli każdy klan może poprosić o 3 pauzy na 1 mapie! Muszą być one uzasadnione (np. zmiana zawodnika). Jeżeli team poprosi o pauzę a przeciwnik tego nie zrobi, proszę zrobić ss!

REGULAMIN DZIĘKI USEROWI: CHRIS! KOPIOWANIE GO DO INNYCH LIG TEGO TYPU JEST CAŁKOWICIE ZABRONIONE I GROZI UTRATĄ STRONY!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perzu dnia Nie 21:29, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.leaguecs.fora.pl Strona Główna -> WCGAL 2009 - CS 1.6 / Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare