Forum www.leaguecs.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Regulamin L`gC 5 Edycja v2.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.leaguecs.fora.pl Strona Główna -> CS VoTaL 5on5 - WORLD CUP 5# - EDYCJA / Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perzu
Administrator
PostWysłany: Pią 18:30, 30 Kwi 2010 Powrót do góry


Dołączył: 23 Mar 2009

Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

Regulamin w wersji v2.3

1.# Mecze
1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy wybrane przez klany.

1b. Mecze w fazie playoff i mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostają rozegrane systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1

2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.

3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
-de_dust2
-de_inferno
-de_nuke
-de_train
-de_tuscan
-de_cpl_mill

3b. Przed rozpoczęciem spotkania może być rozgrzewka na żądanie przeciwnika która może trwać góra 5 minut! (Czyli team nie może spóźnić się więcej niż 10 minut na mecz w innym wypadku jak wbije po 10 minutach oczekiwania nie ma rozgrzewki!)

3c. Przed rozpoczęciem meczu, gdy 2 teamy są na serwerze, konieczne jest danie mapy dd2. Na tej mapie na długiej, rozgrywamy rundę nożową, który klan wygra tego jest 1 mapa!

4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.

4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).

5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script
Za użycie jakiegokolwiek skyptu -5 rundy dla drużyny.

6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
6c.[b] Dodawanie graczy w fazie play-off jest zabronione.

7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.

8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Jeżeli w trakcie meczu w drużynie przeciwnej odejdzie 2 zawodników i pozostanie 3 mecz, a tamci 2 nie wrócą do 5 minut mecz kończy się w/o. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.




9. # Zachowanie graczy
9a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).

9b. Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say). Uwaga chodzi tu tylko o przekleństwa lub przeszkadzanie w grze! Jeżeli team przeciwny spyta np. "jakie jest pw na serwa" nie odejmuje się punktów karnych!

10. # Serwer
Jak ktos nie ma serwera to napisac do jakiegos klanu czy pozyczy albo do administracji L`gC - wypożyczymy!

11. # Czas podawania wyników meczy
11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.
11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.

12. # Clan Leader każdego klanu
12a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

12b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.

13. # Dyskusje
13a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum! Z każdą decyzją musisz się zgodzić! Jeżeli tego nie zrobisz i będziesz spamował na gg bądz steam klan dostanie -10 pkt!

14. # Media z meczu
14a. W poście meczu umieszczone musi być :
- obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e

15 . # Spóźnienia
15a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5. Jeżeli po odczekaniu 15 minut nie będzie przeciwnika drużyna zmuszona jest zrobić ss i natychmiast wyjść z serwera!! Na scrennie musi być zaznaczony "thetime"!

16. # Reconnect'y
16a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em.

17. # Pauzy
17a. W meczu można robić pauzy, max. 3 na jednej mapie czyli każdy klan może poprosić o 3 pauzy na 1 mapie! Muszą być one uzasadnione (np. zmiana zawodnika). Jeżeli team poprosi o pauzę a przeciwnik tego nie zrobi, proszę zrobić ss! Pauzy robimy tylko w freeze time!

18. #Azereus

18. W lidze obowiązkowy jest anty cheat jakim jest Azereus!
18a. Każdy członek drużyny musi posiadać konto na Azereus.pl, po to aby właśnie mógł go używać.
18b. Instrukcja obsługi Azereusa tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
18c. Brak Azerów: Mecz unieważniony, w/o dla przeciwnika.
18d. Jeśli jakiś gracz ma problemy z Azereusem (tj. czarne ss, inne), należy to zgłosić w temacie meczu. Wtedy należy kręcić standardowe demko, 2 screenshoty na ćwiartkę oraz 1 screenshot statusu oraz interpu na mapę.


REGULAMIN DZIĘKI USEROWI: CHRIS! KOPIOWANIE GO DO INNYCH LIG TEGO TYPU JEST CAŁKOWICIE ZABRONIONE I GROZI UTRATĄ STRONY!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perzu dnia Pon 20:00, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.leaguecs.fora.pl Strona Główna -> CS VoTaL 5on5 - WORLD CUP 5# - EDYCJA / Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare